Pod adresem: euslugi.gminaolawa.pl udostępniliśmy Państwu panel ułatwiający kontakt z Urzędem Gminy Oława. Teraz możecie Państwo poprzez internet, nie tylko wysłać maile, ale poprzez panel złożyć podania, pisma, wnioski.

Platforma eUsług mieszkańca Gminy Oława posiada kilka modułów, z których możecie Państwo korzystać, m.in. znajdują się karty usług, które opisują całą procedura załatwienia konkretnej sprawy; po zalogowaniu możecie dokonywać i kontrolować swoje zobowiązania wobec urzędu, sprawdzić na jakim etapie jest konkretna sprawa w elektronicznym obiegu dokumentów.  Zapraszamy do korzystania z naszego eBOI.

Platforma eUsług mieszkańca Gminy Oława, podobnie jak Elektroniczny System Konsultacji Społecznych (więcej tutaj) i Elektroniczny Budżet Obywatelski (więcej tutaj) powstał w ramach projektu Cyfrowy urząd – nowoczesne e-usługi dla interesantów Gminy Oława, dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 Osi Priorytetowej 2 Technologie informacyjno-komunikacyjne Działania 2.1 E-usługi publiczne – Poddziałanie E-usługi publiczne – konkursy horyzontalne.

Gmina Oława otrzymała na realizację projektu dofinansowanie w wysokości 85% kosztów kwalifikowanych, czyli 1,18 mln zł. Wartość całego zadania wynosi około 1,4 mln zł.

Zostaw odpowiedź

Proszę wpisać swój komentarz
Proszę podać swoje imię